UBA logo
Media Date - versie 3

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren we in de laatste week van augustus de UBA Media Date. We verwelkomen je op dinsdag 26 augustus in Dolce La Hulpe.

Als merkenbouwer weet je hoe cruciaal sterke communicatie is. De UBA Media Date brengt je een programma dat speciaal is toegespitst op de noden van onze leden-adverteerders.

The path to strong communication

Hoe kan marketing écht bijdragen aan bedrijfsresultaten in een context van krimpende budgetten en een versnipperd medialandschap? Tijdens de UBA Media Date delen internationale experts concrete inzichten over wat werkelijk werkt op het vlak van media en marketing, en hoe je je investeringen optimaal inzet.

Meer dan strategieën en KPI’s alleen, benadrukt dit event het belang van een cultuur van effectiviteit — verankerd in teams, processen en leiderschap — als motor voor duurzame en meetbare groei.

Welke onderwerpen komen aan bod?

  • De 36 essentiële KPI’s die de basis vormen voor effectieve marketing – gepresenteerd door Mats Rönne, dé effectiviteitsexpert van Zweden.
  • Waarom consistentie belangrijker is dan nieuwigheid voor merkengroei – gepresenteerd door Andrew Tindall van System1.
  • Hoe je beter investeert in marketing via een evidence-based aanpak – met inzichten van prof. Magda Nenycz-Thiel van het Ehrenberg-Bass Institute.
  • Een panelgesprek met Sorin Patilinet van PepsiCo over hoe je data, creativiteit en wetenschap combineert om van marketing een echte groeimotor te maken in de boardroom.

Of je nu marketeer bent of verantwoordelijk voor media, dit is hét event om jouw effectiviteitsmindset aan te scherpen en voorop te blijven.

UBA-MediaDate-94.jpg COVER.JPG UBA-MediaDate-95.jpg

Koop nu je ticket!

UBA logo